Magneetkaarten
Magneetkaarten voor uw medewerkers ten behoeve van automatische check in/out
Magneetkaarten
Magneetkaarten voor de automatische werktijdregistratie van uw medewerkers.
Voor het automatisch registreren van de werktijden met Softwarenetz Tijdregistratie, heeft u een magneetkaartenlezer nodig, als ook magneetkaarten voor alle medewerkers.
Zo werkt het
Iedere magneetkaart wordt door ons gecodeerd met een uniek nummer. In het programma Tijdregistratie kent u éénmalig aan iedere medewerker een magneetkaart toe. De medewerker kan zich aan- en afmelden door eenvoudig de magneetkaart door de lezer te trekken. Het programma Tijdregistratie registreert hierdoor automatisch de werktijden van alle medewerkers.
Aanvullend heeft u de magneetkaartenlezer nodig.
Meer informatie over de installatie en de check in/out vindt u in het handboek van het programma Tijdregistratie.
Voor dit artikel is een nieuw model beschikbaar
Wij raden u het gebruik van RFID-kaarten aan
Levertijd
1-3 werkdagen
Verzending
geen verzendkosten
Wij versturen uw bestelling na ontvangst van uw betaling. U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail.
Passende produkten Deze artikelen kunnen voor u ook interessant zijn: